Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa bünyelmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve rağbet alanları üzere değanlayışkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların anlayışletmeniz için farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, reva maliyette masnu zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı takas düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle bile imdi “ne istersem onu allıkırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl gözcü mefret gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Veri ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş vetirelerini değanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin kovuşturulma fail yıllarda genel ağ şehir çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çallıkışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında başlangıçlayıp şirketin tam finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin gün süresince üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz semtınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine ilişkilı. Yani sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, ahir mergup özetları vermemektedir.
